11 Kasım 2014 Salı

türkiye'deki kalitesizlik

ağzımı bozmadan yazmaya çalışacağım. kısmet bakalım.

şu cennet yurdumuzda ne devletten ne de özel sektörden adam gibi bir hizmet alamıyoruz. ama maaşallah kdv'si ötv'si öiv'si trt payı filan metre metre giriyor götümüze. vergileri veriyorsun ama otobüse, metroya, köprüye de para veriyorsun. e ben o vergiyi niye veriyorum o zaman arkadaş?

ha o kadar vergi verip de kaymak gibi yollarda gitsek, ışık hızında internete girsek, yemyeşil bi çevrede yaşasak tamam diycem. sikildiğimize değdi. mesela şu an yarım saatte bir gidip gelen internetle yazmaya çalışıyorum şu postu. ttnet sağolsun. çağrı merkezi elemanlarına arıza kaydı açmaktan başka şey öğretmemişler. paso kayıt açtırıyorum adamlara. o kayırlara nabıyorlarsa sonra artık bilemiyorum.

neyse, meseleye dönelim. yurt dışında millet beleş internetin insani bir hak olduğuna dair kanunlar çıkartıyor, biz burada zeytinlik kesiyoruz. adamlar ışınlanmayı buldu bulacak, biz burada zibilyon milyon lira'ya ak saray yaptırıyoruz. ha bu arada, her bir nefesimizden alınan vergilerimizle padişahımızı sarayda yaşatıyoruz. ulan onu türk filmlerinde emrah annesine söylerdi. sonrası malum. neyse buna da kısmet diyelim.

bak şu an internet gitti. blogger uyarı veriyor; taslağa kayıt edemedim, bi durum mu var? var amk var. türkiye'de durum biter mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder