24 Kasım 2014 Pazartesi

maskeli balo

yani baktığında hayat. en nihayetinde. hatta şarkıda dediği gibi 'hepsi hepsi hayat nasıl olsa...' durun lan hüzündürüklü yazacak değilim. ters bana öyle işler.

gerçekten biri bana gelip açıklamalı insanların neden bu kadar yüksek egolara sahip olduğunu. çünkü kafam basmıyor aga. çok para meselesi mi, çok yakışıklı olmak mı, çok yetenekli olmak mı? bunlar güzel şeyler tabi. hatta ego uzay olsun amk, kendini tanrı ilan et. ama ölüm var lan. harbiden götümüzden kurtlar girecek bir gün. bu neyin afrası, neyin tafrası. ha sen kendini inandırmışsan 'öbür tarafta kralsın boolum' muhabbetine, ne mutlu sana. gerçi öbür tarafta kral olacak adam bu dünyada itin götüne girmeli biliyorsun. öyle sikim sikim ego patlamalarıyla en fazla zebaninin göt kılı olursun. ne hikmetse bu egolardan egolara koşanlar genelde güya inanan insanlar. neyse o mevzuya gitmeyim. göte gidebilir. (yazının başından beri götten bahsediyorum yalnız.)

ben 3 yaşımda trafik kazası geçirdim, çataldan döndüm resmen. sonuç; sol kulak ve sol göz pert. yüzün sol tarafında kısmi felç. oha lan. resmen soldan soldan gelmişler! falan işte. ama ergenlik döneminde çok kafaya takardım ne yalan diyim. neden ben triplerindeydim. sonra tabi insan büyüyünce aydınlanıyor birazcık. bir gün dedim ki 'neden olmasın?'. harbi lan neden olmasındı. herkesin başına bir şeyler geliyor. kimi lotoyu tutturuyor, kimi mesela ışık üniversitesini bitirip ağzını büzük büzük yaparak konuşuyor, kimi dünyayı geziyor. benim payıma da bu düşmüş meğersem. şahane! bir de işin güzel tarafı, başınıza diğer insanlardan farklı bir şey gelmişse, adeta bir insan turnusolu oluyorsunuz. mesela ben birine baktığımda katıksız orospu çocuğu mu, adamın dibi mi hemen anlarım. sixth sense hesabı. 

ya o değil de işte kendini kasım kasım kastıran insanları hiç sevmiyorum lan. ki bir insanı sevmemem zordur. severim yani. hani sevmesem de nötrümdür. ama işte ofiste falan oluyor, tişikkirlir rifit irkidişim. ya siktir git agat, neyin kafası bu. bi olduğunuz gibi olun lan. bakkal var mesela bizim, süzme mal. ama adam olduğu gibi görünüyor. görünüşü de kendisi gibi malın sözlük anlamı. çerçevelet as duvarına öyle bir mal.

e tabi şimdi vandetta mandetta maskeler havalı oldu. haa hikayesini çoğu kişi bilmiyor elemanın, anarşizm diye ittirmişler. ulan adam feodal lan bildiğin. neyse burada bilgi vermeyecem. bilgi vermek benim işim değil. 24 kasım münasebetiyle tüm bilgi işçilerinin öğretmenler gününü kutluyorum. ilk okul hocam vardı ilknur mısırlıoğlu. ondan sonra öğretmenlik işi çok bozdu. ilknur hoca zirvesiydi bu işin.

kozmos ile kozmetik kelimelerinin kökeni aynıymış lan? düzenlemek, süslemek anlamındaymış ikisinin kökeni de. vay amk dünyaya bak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder