27 Kasım 2014 Perşembe

kedi sevgisi

zerre anlam veremediğim bir olay. ya arkadaş, kedi de bir hayvan değil mi lan en nihayetinde? köpek gibi, böcek gibi, tenya gibi bir hayvan yani. nedir bu büyük ilgi ve sevgi kediye? tüy döken, ortalığa sıçan, işeyen bir hayvana bu kadar anlam yükleme olayını çözemiyorum. antik kuntik mısır'lı mıyız lan biz, kedilerin öte aleme gidip gelebildiklerine inanalım? 

askerlik anısı gibi bir de kedi anılarını anlatanlar çıktı başımıza. hani herkesin evladı en süperdir ya, o hesaptan herkesin kedisi en süper. çılgın, haylaz, oyunbaz... adeta bir orospu evladı. ben kaldıramıyorum sevgili seyirciler. 

haa bakın hayvan düşmanı değilim. küçükken fare sevmiş insanım lan ben! baya ufak beyaz fındık faresi sevmişliğim var. ama cümle hayvanat bir yana kedi bir yana tavrını anlamıyorum. çok seviyorsan git bakalım afrika'ya da pumalar panterler kemiğindeki ilikleri emcirsin. e o da kedi değil mi hardaş?

hayvanları sevelim, koruyalım, besleyelim, eziyet etmeyelim, edenleri sikelim. bütün bunlara varım. ama bir hayvana böyle ulvi anlamlar yüklemek hoş değil canlar. hoş değil ciğerler. vallaha uykunuzda siker sizi haberiniz olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder