14 Ekim 2014 Salı

esrarname

kabul etmek gerekir ki türk edebiyatı fantastik kuntastik edebiyat konusunda tırto. bir tek ihsan oktay anar başgan var yüz akımız. onun dışında da irili ufaklı yazarlar var tabi de ne bileyim, o kekremsi tadı bırakmıyorlar ağızda. (doğru yücel vardı lan ne oldu ona?)

dienar'ın 5 tele kampanyasından yararlanarak 10 adet kitap aldım geçenlerde adeta bir görgüsüz gibi. kitap okuyan bir insan olduğumu her ortamda dile getiririm çünkü ben şovenist bir götüm. neyse. kitapları göz kararı seçtim çünkü hemen hiçbir yazarı tanımıyordum. amk 5 tele'ye garsiya markez satacak değillerdi. tırt mırt okuruz dedim. ama fena yanılmışım. başlıkta adı geçen esrarname isimli fantastik kitap meğer bildiğin over power'mış. ayfer kafkas diye bir hanımefendi yazmış. iki seri halinde. esrarname 1: yasak ilmin kitabı. esrarname 2: kayıp ruhun zindanı. ilk kitabı otobüs yolculuğunda okudum. otobüslerde sikseniz uyuyamam. belki de uyurum sikseniz, bilemedim şimdi. neyse. uykusuzluğun verdiği muazzam kafayla birleşince kitap daha bir acayip oldu. vay amk lan dedim. böyle bir kitap var ve benim gibi fantastizm delisi bir insan bunu bilmiyor. ayıp. ikincisine de yeni başladım, iş çıkışı serviste okuyorum. ama hemen bitirmiycem. adeta mehmet yaşin gibi muccuk muccuk diye emciricem kitabın iliklerini. kitap eleştirmeni gibi ağdalı mağdalı cümlelerle anlatacak değilim kitabı. ama kurgu, hikaye, karakterler, dil falan süper yani. tişikkirlir ıyfır kıfkıs.

kitabı okuduktan sonra hemen gittim wow'da asfar isminde bir gnome rogue açtım. full heirloom'lu. bu son cümleden bir şey anlamamış olmanız büyük ihtimal. son cümle bu oldu gerçi. lan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder