11 Ekim 2014 Cumartesi

lan olm

baktım sövemiyorum, tekrar açayım dedim sikerteci.

kafam allak bullak, memleket gibi. millet birbirini kesiyor. dinler ırklar etnik kimlikler filan. hepsinin geçmişini sikeyim. ulan bir din, bir devlet bir bilmem ne; insanın hayatını güzelleştirmiyorsa, kolaylaştırmıyorsa ben ne anladım bu işten. sen kafa keseceksin, çocuklara tecavüz edeceksin ama cennette yerinin garanti olduğuna inanacaksın. var arkadaş. bonzai bile yapmaz lan bu kafayı.

hayır okuyorum adamlar ele geçirdikleri kadınlara tecavüz etmenin mübah olduğunu, allah'ın buna izin verdiğini söylüyor. kafalarını kestikleri insanlar zaten kafir. insan değil. lan olm bir yerde bir yanlışlık var diye düşünmez misiniz? allah onu da seni de yaratmış. yaratmışsa artık orası da net değil ya neyse. hadi herkesi yaratmış diyelim. lan neden olm bir kısımının bir kısmını sikmesini, kafasını kesmesini, malını mülkünü yağmalamasını mübah kılsın? hayır böyle bir şey varsa epic fail yani. sen kimsin benim yarattığımın namusunu, malını mülkünü kendine hak görüyorsun be göt demez mi? demiyor gerçi. 

neyse mevzu derin tabi. aslında değil amk. de-ğil. insanlar artık orospu çocuğu olmaktan vazgeçmeli. herkes kendi hayatına baksa olmuyor mu? sen türkmüşsün kürtmüşsün ugandalıymışsın. bana ne amk. istersen uzaylı ol lan.

işte bunlar hep tatmin olmayan ruhların işi. adam raadsız. ömründe hiç huzuru tatmamış. istiyor ki kimse tatmasın. piskopat göt oğlanları sizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder